Julskinka, glögg, julmust & pepparkakor..

Idag har jag jobbat..Missade julfesten som vi hade på jobbet idag för att åka till dansen på våran julavslutning:) Jag och pappa har dukat upp ett bord med julskinka, bröd, senap, julmust, glögg & pepparkakor..jag tror att folket på klubben var riktigt nöjd. Sen var det sista dagen som klubben var på Estraden. Nu ska vi flytta till en egen lokal på Brynäs:) KOmmer att bli bra att få en egen lokal så man kan åka dig andra tider å så om man vill..

Under dem senaste veckorna har jag jobbat så mycket så jag inte orkat skriva här men nu ska jag skriva under julhelgen när jag är ledig. Nu jobbar jag fredag sen blir det måndag och tisdag tror jag sen är jag ledig till den 5 januari:) Sen har jag blivit gammal också..fyllt hela 21 år nu..

Längtar till Julhelgen när det blir en del dans:

* Skultuna söndag 21/12 Shake
* Estraden Lördag 27/12 Nova & Sannex
* Skultuna Torsdag 1/1 Wahlströms ??
* Estraden Fredag 2/1 Blender
* Estraden Söndag 4/1 Wahlströms

Tror att jag ska åka på alla..men är inte säker på skultuna den 1/1:) men jag vill men vi får se hur det blir:)

Nu ska jag sätta mig och bara ta det lugnt..Får lite sovmorgon för att jag börjar jobba 16-02 imorgon:)

 
Våran lilla sötnos:)


Jag längtar tillbaka ttill Egypten:) Såå underbart. Jag vill åka bort och bara koppla av..någon som vill följa med ner till något varmt land?

Nu ska jag bara slappa lite så hörs vi nog imorgon tror jag...
Godnatt!
Kramar Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0