Tiden försvinner....Snart fyller jag år..

Ojjojjojj..Det var verkligen länge sen jag skrev sist..ja vad har jag gjort då..Flyttat, dansat och jobbat..
Nu blir det ganska mycket jobb den här veckan sen fyller jag år på måndag 15/12:)
Så nu sitter jag och knepar och knåpar om jag ska ha någon fest lr så..men jag vet inte hur jag ska göra..Undrar om det är några som vill komma...? Funderar på den 20 december..

Idag har jag jobbat bara sen varit hem till mamma och pappa och sen varit upp till dansklubben och kollat lite. Så nu är jag i sätra där jag bor för tillfället tills jag hittar något eget..:) Sitter och kollar efter lägenheter nu...Sååå svårt att hitta någon. Jag kollar överallt men finns verkligen ingen:/

Nu blir det nog sängen om jag ska orka jobba sen mår jag inte så bra...deppig känner jag mig..:S:(

Godnatt så hörs vi nog imorgon..Puss och Kram

♥Saknar dig som bara den♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja ha fest!! ;D

2008-12-09 @ 07:22:48
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0