3 dagar kvar....

Hej!
Idag har jag jobbat sen har jag varit hem och städat och packat ner mer saker i kartonger. Nu vill jag bara flytta allt så jag kan städa ur hela lägenheten. Finns ingen tid att göra de på..Funkar inte under helgerna men vi måste försöka göra de någon dag nästa vecka. Sen har vi haft personalmöte..Nu sitter jag bara och kollar på tv men ska sova snart så jag orkar dagen och dansen på kvällen:)


3 dagar kvar sen ska vi ner på DANSBANDSKAMPEN. Kommer att bli så kul..RÖSTA på NOVA..
Lördag kl:20 är det direktsänning:) SVT 1


Nu ska jag gå och göra mig klar..sova om jag ska komma upp imorgon..börjar 7 så segt..

Gonatt Puss & Kram
♥Saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0