Äntligen hemma..

Hej!

Nu har jag kommit hem efter en ganska lång dag..började 14 och slutade kvart över 1..så nu ska jag bara skriva några rader här och sen sova..Idag har jag varit ner på stan och köpt en present innan jobbet. sen har det varit en pubkväll på jobbet. Idag var det en kille som driksade mig 100 kr sen så var det en annan som ville kramas hela ttiden och en som ville att jag skulle på date med honom imorgon för att jag inte ville dansa med honom på arbetstid... Lite dryg var dem..HAHA..

Imogon ska jag hem till maria på födelsedagsfest;) fast inna de ska pappa komma och vi ska köra en massa saker som jag ska flytta..Min soffa som mamma och pappa ska ha och sen en massa andra saker...



Här är födelsedagsbarnet Maria i svart..Sen har vi erika i Gult:)



Familjens lilla katten "Gustav" malte är jämt seg på morgonen:)

Min katt var trött idag:)

Min lilla sötnos tuva var också trött idag på morgonen:)

Ne nu ska jag dricka upp min juíce och sen sova eftersom pappa & Patrik kommer runt 1o tiden imorgon och då ska vi börja köra sakerna..

Godnatt & Sov gott..Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0