Då var man Ny här:)

Igår kväll var det Dans & Hela huset gungar på Folketshus Borgen i Gävle. Före de var jag, jossan, erika, peter, mats, tobbe, hoffa, anette, maria, lennart och några andra och åt mat på Munken. Riktigt trevligt..Sen blev det dans..Varmt som bara den..var verkligen helt vindstilla...Dansen tog slut och så blev det en sväng upp i schlagerbaren innan vi gick hem..

Idag blir det jobb..Dans ute på folkan i sandviken..Jag får tyvärr inte dansa, eftersom att jag ska jobba idag men imorgon ska jag dansa tänkte jag..blir väl först upp på klubben sen blender inne på Estraden:)

Ne nu måste jag äta mat inna jag ska med bussen till jobbet....Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0