Dansbandskampen....

Hej Hopp!
Måndag igen. Började jobba halv 8 idag så jag fick åka tidigt idag eftersom att jag sov hemma hos mamma i gävle inatt.

Helgen har varit riktigt trevlig. Lördag förmiddag åkte Mamma pappa Jag & Madde ner till strängnäs för att kolla på dansbandskampen:) När vi kom ner checkade vi in på hotellet och sen gick vi upp till hotellrummet för att göra oss klar inför kvällen och middagen.

Guldentrentrén gick vi in i:) När vi kom in fick vi ett glas moserande vin. Sen stod vi och pratade med en massa folk och då kom reporten frida fram till oss och gjorde en intervju:)http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=97237&lid=Dansbandskampen&from=menu (kolla på den) Sen var det dags att sätta sig vid bordet...




Cilla Madde & Jag inne i Guldentrentrén:)


Madde & Jag

Menyn:

* Förrätt: Toast med kräftstjärtsröra
* Varmrätt: Potatisplätt & oxfile med kantarellsås och skysås och sallad
* Desert: Vanilj pannacotta med blandade bär




Jag Tilde (cathrine i novas dotter)En riktig liten busunge & Madde



Novas Fanclub:)


Juryn: Anna Tomas och Magnus (tv skärm)Han kunde inte vara närvarande i studion..


Babsan gick förbi oss:)





Henrik i scotts framför juryn
Jag har en massa bilder på alla banden men orkar inte lägga in alla;)

Peter Settman & Babsan=)



Scotts

Scotts & Lars Kristerz gick vidare igen men jag hade hoppats på att NOVA eller CC&Lee skulle gå vidare.



Sen var det dags för dans till Mats Blad..Jag dansade inte så mycket..Blev dans med joni i martinez, Rickard, Micke & Tomas


Jag & Tomas från Juryn. Han var verkligen duktig på att dansa FOX:)



Stefan från Dansbilder.se var där och knäppte kort. Kolla på www.dansbilder.se


Micke & Jag


Andreas & Micke tog en FOX:)



Pappa & Emil


Hemresa..Hejdå strängnäs


Snö i Enköping strålande sol efter heby

VI kom hem, åkte upp till klubben en snabbis sen hem och äta och göra oss klar för dans till nova i tierp igår söndag. Jag hade inte sovit så mycket på lördag så jag var verkligen slut på kvällen och idag på morgonen var det hemskt...Somnade när jag kom hem från jobbet idag.



Ja här har vi en massa bilder på lite folk från dansen igår på Möbeln i Tierp..Ne nu ska jag gå och sova..Blev en lång blogg om min helg:)
Puss och kram

♥Sakar dig♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så kul att se och läsa om din helg i Strängnäs!!! Kram

2008-11-18 @ 07:46:00
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0