Flytt & Cocktail....

Hej:)
Igår var det en rätt trevlig dag...eller morgonen var väl inte den bästa..Började dagen med ett besök hos läkaren eftersom att jag fick ont i halsen igen. Fanns inga bassilusker men dem skulle skicka en remiss till sjukhuset så får jag se vad dem gör.. Sen på kvällen var jag och träffade en kompis..Gick på Los sombreros sen bestämde vi oss för att gå på bio också:) Blev Bond..

Jobb,jobb och jobb..Morgonen startade bra men sen när man kom till jobbet blev ju dagen förstörd..Förstår inte varför hon hela tiden ska börja gnälla på oss..Hon bara styr och ställer över oss..Blir trött på henne...Många som är less på att hon ska hålla på som hon gör..Tur att det var en kort dag idag:P

Efter jobbet gick jag hem..Började packa inför flytten. Måste göra de varje dag för att bli klar innan den sista. Sen kom pappa nu på kvällen med en massa kartonger..Har packat ner lite saker..Nu blir det en dusch och sen kolla på COCKTAIL:) Hoppas den är bra:)
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Cocktail är ju en kassiker...=)

2008-11-06 @ 21:59:58
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0