Flytt, fest & film...Grattis på 26 års dagen Maria:)

Tjoho!

Redan måndag...:(

Lördag: Pappa och lillebror kom hem till mig så flyttade vi en massa saker..Är inte så mycket kvar nu..Sen så var jag ner på stan en sväng och köpte ett linne som jag tänkte att jag skulle ha på mig under kvällen..Maria hade födelsedagsfest..riktigt kul var de..Det var Maria, Jossan, Tobbe, Offa,Lojsan,Jag,Erika,Mats,sara och sen en massa andra kompisar tilll Maria:) När klockan blev halv 12 gick vi ner till heart break. Vi hade rätt trevligt där:) Sen när dem stängde åkte jag hem till mamma och pappa och sov..Inte kunde jag sova den natten heller:(

Söndag: Vaknade tidigt eftersom jag inte kunde sova så mycket..Åkte upp till dansen och var med och hjälpte till på några kurser sen så hyrde jag film och kollade på..Kollade på Ps: I love You & Step up 2 street:) 2 bra filmer:)

Måndag: Idag har det bara varit en massa strul:S Känns som att allt bara har gått fel idag:/ Hoppas bara att kvällen blir bättre..Funderar på om jag ska åka in till stan lr om jag bara ska stanna här hemma och städa och packa? Borde stanna hemma men får väl se vad jag hittar på...Kanske slappar i soffan och kolla på en film skulle var skönt..har ju fortfarande inte kollat klart på cocktail som jag skulle ha gjort för ett tag sen:P


Idag fyller Maria 26 år:)Grattis Tjejen:)


Lite bilder från HELGEN:)

Tobbe:)

Jossan:)

Skål! Födelsedagsbarnet Maria

Offa(cristoffer) & Lojsan:) Visst är dem söta? ;)

Jossan(Ryggen mot kameran) Erika & Mats:)




Offa, Lojsan & Sara

Nu ska jag försöka få något gjort idag men vi hörs säkert snart igen...

♥Saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0