Hos mamma & Pappa

Tjoho!

Nu är jag inne i Gävle hos mamma och pappa..Kände att jag hade packat mycket idag och jag kände att det röck till i benen:) Torsdagsdans idag så jag åkte in..Snorig är jag men jag dansade lite ändå..Får väl se hur jag mår imorgon.

Börjar jobba kl: 14-02 imorgon så jag får sova ut:) Ska försöka ta mig hem en sväng och försöka stoppa ner lite mer saker i flyttkartongerna så jag kan börja köra lite saker i helgen:) Vill bara bli klar och flytta eftersom att jag kommer att ha fullt upp nästan alla helgerna den här månaden. Synd att jag inte har körkort, annars hade jag kunnat kört flera lass....

Godnatt & Sov gott så hörs vi imorgon!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0