Packar inför flytten....

Ja Såhär ser det ut i köket just nu när jag håller på att packa!
Jag är ju en sån som ska spara på allt men det går ju inte:( Jag har redan kastat en massa saker men har ändå jättemycket saker som jag borde kasta bort..Varföt samlar man på sig så mycket???

 Håller på och packar ner en massa saker..Bara en enda stor röra är det:/

Vardagsrummet


Såhär ser det ut i vardagsrummet nu..Brukar vara mycket renare och finare men nu ser det hemskt ut..Ska försöka få ner lite av dem här sakerna i kartonger idag.:)

Vill åka in till gävle och dansa idag men tror att jag stannar hemma och vilar mig om jag ska hem till maria på födelsedagsfest på lördag:) Sen blir det verkligen en lång dag på jobbet så då är det bara att vila idag....'

Ne nu ska jag fortsätta med att packa ner....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0