2 dagar kvar=)

Hej i helgen har jag jobbat eller igår lördag. Gick bra men början av kvällen gick allt SKIT. Spilde ut ett halvt glas med rom och cola över byxor och förklädet. Men sen gick de bra. Kom från jobbet halv 3. Oskar skjutsade hem mig och jimmy eftersom att sista bussen går halv 2 från jobbet till Gävle. Jag var hungrig för att jag inte ätit så mycket  så oskar åkte förbi max så jag köpte mat. Hem och käkade sen sov jag. Idag har jag varit på dansträning som varje söndag. Ibörjan gick de inge bra, men senare fick vi till en massa saker. Christoffer var duktig idag=) Sen kom pappa och hämtade mig, åkte med dem hem och myste med katterna och åt mat sen har jag bara städat och även packat lite eftersom att imorgon natt ska vi ta tåget till arlanda och på tisdag morgon kl 07.55 går flyget till BAHIA FELIZ på GRAND CANARIA..Ska bli underbart att komma iväg en vecka till värmen med sol och bad..

Ne nu ska jag äta lite godis. Ja jag vet att jag inte är nyttig men ibland får man äta.


Puss & Kram

Malin

  ♥


Kommentarer
Postat av: susanne

yes!!!

2009-04-26 @ 22:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0