2 jobb idag

Jag har jobbat mellan 7 och 2 idag sen var det dags att åka hem. Satte mig i solen en kvart innan den försvann från balkongen...Nu har jag nyss ätit lite mat. Känns som jag bara äter Makaroner varje dag. Måste försöka ändra på kosten..Haha. Nu ska jag sminka mig och göra mig klar inför nästa jobb. Börjar jobba kl 7 på Parken( föredetta Estraden) Får se när jag kommer sluta i natt..Sen ska jag jobba där imorgon också. Hoppas bara att jag får sova några timmar inatt. Sen är jag ledig söndag och måndag. Blir lite dans på söndag och sen slappa...

Kramar
Malin
  ♥

Kommentarer
Postat av: susanne

snart far vi å då får du äta lite annat!!kraaaam!!

2009-04-17 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0