Framme

Hej!
Nu finns inga svenska bokstaver!!

Igar alandade vi pa grand canaria.  Resan gick bra men var ganska lang och vi landade i Faro i Portugal. Sen vidare hit. Det var latt att hitta pa flygplatsen och vaskorna kom som tur var. Sen akte vi buss till hotellet och det tog 20 minuter..
Framme vid hotellet var det incheckning, kolla pa hotellrummet. Var inte det basta hotell jag bott pa men det duger. Sen var det buffe. GOtt var de..Matta och belatna gick vi ut och satte oss. Lite sol hann vi med pa kvallen. GIck senare ner till stallet dar det fanns nagra affarer...Syrran shoppade en vaska och jag ingenting. Kvaller blev de och vi var trott. Sov lange sen var det frukost och lagga sig vid poolen..vi har legat dar nastan hela dan. Jag har brant mig sa jag far inte ligga pa rygg imorgon. Maste sola ryggen. Den ar VIT:P Sen blev det en BBQ buffe och nu sitter vi pa ett internetcafe inne i en spelhall. Billigt och bra var de, men datorerna ar ganska daliga..Nu ska vi rara pa oss. Ska upp till hotellet och gora nagot sen sova och imorgon ar det sista april..Hmm vad ska vi gora da?

Puss hej!
Kramar fran grand canaria och Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du har det riktigt härligt nu! Kram

2009-05-01 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0