Helt slut!!

Ojj ojj ojj..Nu har jag dansat..Lite trött nu. Men fan va kul de var..Vill bara dansa mer nu..Mår så bra av de..:) Vill också tävla. Det skulle vara kul att göra de igen, men att hitta någon kille är inte lätt alls:/ Ska försöka övertala en kille, men tror jag är svårt. Han är inte så sugen på de, men jag tror att han skulle kunna bli grymt bra. Fast han är redan bra men ännu bättre;) Vi fick stanna kvar och dansa lite längre idag än vad vi brukar så de var skojj:) Sen var det hemgång och micke skjutsade hem mig och maria. Det regnade så vi ville inte gå i skitvädret. Nu har jag fått i mig lite yoghurt och coco pops så jag tror att det är dags för sängen snart om jag ska orka jobba hela dan imorgon. Börjar halv 8 och slutar 2, sen ska jag hem och slappa sen börjar jag jobba kl: 19 på parken. Ska bli roligt, men jobbigt också tror jag. Sen ska jag också jobba lördag där och sen blir det dansträning på söndag morgon. Gissa om jag kommer vara seg då, men hårdträning ska de bli då eftersom vi missade förra dansträningen....

Läste nyss mailen och då så hade jag fått betalningpåminnelse på dansklubben. Att jag inte hade betalat min kursavgift:S Men jag har betalat den och medlemsavgiften så jag måste kolla upp de imorgon. Har ju betalat 570 kr och det står ju att det har gått in på klubbens konto..Förstår inte alls..

Ne nu ska jag duscha sen ska jag sova..

Natti Natti
Kramar
Malin
  ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jäklar va du dansade på igår :) jag var lite av det latare slaget.. :) Vem är denna mystiske herre du tänkte börja tävla med? nu blev jag nyfiken :D

2009-04-17 @ 07:38:39
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0