Hungrig

Hemma från dansen nu. Dansade mycket med Tony och de gick bra. Roligt var det också=) Sen blev det en låt med Peter och en med Marcus, och en halv med Agnes=) Hade sån tur att jag fick åka med Anette hem. Orkade inte gå hem idag..Lite seg efter jobbet. Nu blir det en macka och lite juice och slappa i soffan..Ska sova i skaplig tid idag för att bussen går kvart över 6 imorgon också..Sen ska jag träffa mamma när jag slutar. Ska gå och köpa lite saker inför resan. Solkräm å några andra saker. Sen kanske de blir en fika också, sen ska jag städa klart lägenheten innan jag gör något annat. Funderar på att åka hem till mamma och mysa med mina kisse missar och kanske äta lite middag...

Ne nu ska jag bara ta de lugnt och varva ner innan jag ska sova..

Natti natti
Puss Hej!



Familjens gullegris:)



Min sura lilla misse:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0