Längtar!!

Nu är det bara 6 dagar innan vi åker till Grand Canaria...Ska bli skönt att komma iväg en vecka och bara ta det lugnt. Jag kommer att jobba tisdag till lördag den här veckan sen jobbar jag måndag nästa vecka och sen på natten tar vi tåget till arlanda. Flyget går 07.55..

Igår gick det bra på jobbet och idag också. Fick lite sovmorgon. Bussen gick 20 i 8. Brukar oftast åka 10 över 6 och det kommer jag få göra imorgon & på fredag. Känns ganska jobbigt. Ska försöka gå och lägga mig i tid idag, men blir väl som vanligt sent om jag känner mig själv rätt...

Nu ska jag försöka röjja upp lite. Ska laga mat och städa/diska lite idag...

Kramar
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0