Ledig dag...

Idag var jag ledig så jag passade på att ta lite sovmorgon:) Klev nog inte upp förrän halv 11. Tog lite frukost och satte mig ute. Men det var ganska kallt så jag gick in och klädde på mig. Gick sen ner på stan och träffade Susanne. Vi gick till banken för att jag skulle sätta in lite pengar, sen skulle hon iväg och betala sina räkningar. Sen blev det en lunch på Café By George. Lasagne med sallad och en fanta..Mums!! Sen gick vi på stan. Jag köpte en svart skjorta på H&M som jag ska ha när jag jobbar. Sen köpte jag en söt klänning på Gina Tricot som jag ska ha på mig när jag är på Grand Canaria. Åker om en vecka:) Sen åkte jag hem till mamma en sväng. Då fick jag med mig lite kläder hem. Hade min vita serverings skjorta hemma och en väst.

Sen har jag bara varit hem en sväng. Plockade upp lite, började diska. Ska ta resten nör jag kommer hem från dansen. Blir att dansa med Anders en timme lr två.. Ska bli skönt att dansa lite. Måste ju träna hållning och en massa andra saker.

Uppdaterar när jag kommer hem

Kram
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0