PÅSKEN!!

NU har jag iinte skrivit så mycket. Varit dåligt på den fronten. Förra fredagen var det klubbfest med dansen. Var roligt! Bra mat, trevligt folk och lite dans.Några hade satt ihop en "modevisning" Har nog Aldrig sett sånna fula kläder som dem hade på sig. Som avslutningsnummer kommer Peter, Groven och tobbe ut med svarta skynken, och sen kastar dem av dig skynkerna och där står dem i bara stringkalsonger och dansaar. Fattar inte hur dem vågade visa sig som dem gjorde. Synd att vi inte hade med oss filmkameran då. Gick hem tidigare för att jag skulle upp och jobba tidigt dan efter, Sen har det inte hänt så mycket den veckan..

I början av veckan har jag jobbat. Längtat efter att vara ledig några dagar nu, Har blivit en del dans under påsken. varit roligt.

Skärtorsdag:
Jobbade till kl 3 sen så åkte jag hem duschade och fixade tiill mig inför kvällen. Jag mamma & Pappa skulle åka till Parken för att dansa till Barbados. Dem spelade bra, men det var inte mycket dansfolk. Ganska många tjejer som drack och sen stod framför scen oc hoppade lite ibland..Men några danser under kvällen blev det.

Långfredag:
Tog lite sovmorgon, sen pysslade jag lite grann. Pl.anerade att åka och dansa idag igen.Köpte Max med oss i bileen också för att jag var hungrig Blev bara jag och pappa som åkte ut till TIERP för att dansa till SANNEX. Dem spelade riktigt bra. Var roligt att träffa Micke och dem andra igen;) Dansade väl en del, men det blev mycket prat med vännerna också. Mycket fylla var det också, men det är det på långfredag & Juldagen där ute. Sen så åkte vi hem och sov.

Påskafton:
Åkte hem till mamma och pappa och satte mig i solen. Var ganska varmt, men det kom kyliga vindar. Blev bara en slappdag eftersom att jag skulle åka och jobba. Tog bussen halv 5 från stan till sandviken. Var framme kl 5 och jag trodde jag skulle börja jobba 6, men när jag kollade på schemat så var det så att jag inte skulle börja förrän 7 på kvällen. Ja jag var 2 timmar för tidig, men jag började jobba för att dem behövde min hjälp på jobbet. Det var POODLES som skulle spela. När alla kom så ville inte Malin vara i stora baren för att hon var sjuk. Så jag och Fia roddade baren. Så var det dags för att jobba. Var inte så mycket folk lr det var lite över 400 tror jag. Vi får ta in 1000 personer. Förbandet började spela halv 11 och Poodles började runt 12 och spelade en timme, sen festade dem med folket som var där. Kl 2 stängde vi och vi stämplade ut runt kvart i 4 på morgonen. Var ganska seg då. SOm tur var så skjutsade Fia hem mig, Jimmy och Madde till Gävle. Tack Fia du är en ÄNGEL!! När jag kom hem halv 5 på morgonen fick jag börja med att skrika..Min bror hade haft förfest och det såg ut som bara den. Fy fan vad arg jag var. Roligt när man var trött och börjar med och se en massa sånt. Det var spritfläckar på mitt fina träbord. Ne jag orkade inte ta de så jag gick och sov.

Påskdagen:
Började dagen med att städa efter min bror. Jag kunde inte vänta på att han skulle vakna. Jag kunde bara inte låta det se ut som en svingstia. Sen vaknade han och han fick städa resten av lägenheten, men slarvigt blev det så jag får väl göra om det. Sen blev det lite frukost och sola. Var så varmt på balkongen. Kändes som om att vi var på GRAND CANARIA. Bara 15 dagar innan vi ska dit en vecka på semester. Sen blev det att ta en dusch innan pappa kom och hämtade mig. Skyndade mig att göra mig klar hemma hos mamma och pappa. 3 rätters middag och dans till SHAKE. Jag hann bara äta 2 rätter för att jag sen skulle gå upp och sitta i kassan ett tag. Det kom mycket folk. Roligt som bara den. Dansen började 8 och jag dansade mycket. Var så roligt. Var underbart att träffa alla vännerna från MORA=) Dansade med en kille som jag inte hade dansat med på säkert 3 år sen i Hudiksvall. Han är sååå dutig. Så lätt att följa honom..Det var nog den bästa dansen:) Men grymt roligt att dansa med alla andra också;) Hann inte dansa med alla jag ville men det var ändå en toppenkväll. Roligaste på länge!!! Sen skulle kikki skjutsa hem mig. Jag, Elle, Kikki, Tobbe & Erika stannade på MAX och käkade lite mat. Mums vad gott det var. Mattias, Hans tjej, Micke, Susanne och en till tjej åt också på Max. Sen var det bara att åka hem och sova.

                                                                           Kikki & Elle

                              
 
                                                                             Jag & Kikki
                              

                                                                    Jag, Tobbe & Kikki
                            

                                                                             Vi igen
                           

                                                                         Grand Canaria
                          

Idag Måndag:
Vaknade 12 idag så blev det lite frukost, städade lite i rummet och kollade på filmen 6 dagar och 7 nätter. Den gick på tv idag på förmiddagen. Sen har jag bara legat här i soffan och kollat på tv. Pappa var nyss hit med sladden till kameran så nu ska jag ladda upp lite bilder igen:) Ska laga mat också, men har verkligen ingen ork idag, men jag måste.Blir nog kolla på Färjan idag och sen en film och godis:)

                                    

                                     

Kramar
Malin

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0