Ont!!

Idag vaknade jag sent och kastade mig upp ur sängen. Hade sockerdricka i handen när jag vaknade och jätteont i ryggen. Mådde verkligen inge bra alls,men jag tog en brusvitamin och en ibumentin så blev det bättre. Idag har det gått bra på jobbet. Var lite mer än 20 gäster mer idag än igår. När jag slutade tog jag bussen in till stan och hälsade på Solveig på sjukhuset. Hon blev glad när jag kom upp och hälsade på henne:) Var där i en och en halv timme och pratade om en massa saker. Allt från himmel å jord..Var riktigt trevligt..

Sen åkte jag hem och kollade om det fanns någon tvätt tid i veckan..Nästan fullt varje dag, men som tur så tanten som tvättade hade en och en halv timme kvar på sin tid så hon gav bort den till mig. Jag hann tvätta 3 maskiner. Riktigt skönt var det att bli av med en massa tvätt. Sen kom min bror hem så vi tog tag i all disk som vi hade...Så nu sitter jag och äter biffstroganoff och bara slappar. Skönt som bara den..

Funderar på om jag ska sätta mig och kolla på en film lite senare idag:) Ska försöka ta mig till sängen i tid för en gångs skull kanske;)

Kramar
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0