Slutade halv 5 i natt...

Ja de blev en sen kväll och jag var ganska trött i kroppen när jag kom hem. Först jobba morgon sen jobba kväll...Började halv 7 på kvällen och slutade halv 5 på morgonen. Det var en rock kväll med en massa band. Dia psalma å några till. Var bra men så högt ljud. Jag hamnade i en bar med en kille som heter Fredrik. Var roligt. Fick göra en massa saker. Jag kan ju lite så de var ju inga problem alls. Vi hade sånt litet sortiment av sprit så det var inget avancerat alls. Som tur stod vi uppe i en liten bar inne i våran gamla klubblokal så det var inte lika hög musik där. Vi behövde inte öronproppar som dem andra som var nere i barerna. Har nog aldrig hört sånt högt ljud på en konsert. Sen var det att plocka undan allt när vi stängde kl 1. Gick ganska fort ändå när vi hjälptes åt med allt. Men den började vi möblera om inför idag. Idag ska det vara 800 gäster som ska äta buffé. Kan inte riktigt förstå hur det ska få plats med så många. Nu sitter jag och äter en macka och funderar på om jag ska äta gröt lr flingor. Orkar inte göra gröt nu så blit nog lite yoghurt..Hoppas bara att vi får äta idag.Åt knappt ngt igår så jag är hungrig nu. Sen gör nog inte saken bättre idag heller när jag har ont i magen. Ska ta en ibumentin så hoppas jag att det går bort eller släpper i alla fall.

Ne nu ska jag göra mig klar..Ska försöka hinna med bussen som går om 50 minuter..
Kanske uppdaterar lite när jag kommer hem i natt. Beror verkligen på hur sent de blir..

Kramar
Malin
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0