Städ & Tv

Har städat badrummet, alla andra rum också men disken har jag kvar fortfarande. Ska ta tag i den såfort jag har ätit klart. Idag blir det Makaroner och Bacon. Orkade inte laga något avancerat när jag skulle äta själv. Sen har jag suttit här och kollat på tv. Blev ingen promenad med elin idag. Jag får ta en promenad imorgon efter att jag varit upp och hälsat på Solveig:)



Här är min lilla kisse. Hon bor hos mamma för tillfället. Jag tror att hon kommer få kattungar om 2 månader för att hon har smitit 5 gånger och kommit hem flera gånger och bara går och äter sen lägger sig och sover. Om det är så att hon ska få kattungar är det någon som är intresserad av dem då?♥

Nu ska jag kolla på Hitta hem...Så söta hundar och katter. Kan inte fatta hur folk kan utsätta djur på de sättet som dem gör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0