Bränt mig:(

Morgonen böjade med att vi åkte iväg till någon morgon marknad där dem säljer frukt, frönsaker, kött, bröd, och en massa andra saker. Det var så varmt att gå där. Så vi åkte hem med varorna som Sue hade köpt sen så åkte vi ner på stranen idag igen:) Var så underbart att bada idag:) Stoora vågor var det också:)  Men sen så låg jag i solen ett tag och sen var det kört. Ajajaj. Jag hade smörjt mig 2 gånger men ändå var det så stark sol :( Var nog en 35 grader idag tror jag. 25 grader i vattnet kanske. 
                                           
                                                 
                                                                          Underbara stranden NewCastle:)
                             Här kommer en del bikinibilder om ni är intresserade. (ser hemskt ut men de bjuder jag på nu)

                                                     
                                                                   Maria & Jag: Vad tycker ni om våra bikinis:?
                                                     
                                                                                Jag igen
                                                     
                                                                                  Och en till.( innan stranden)

                                                            
                                                                                    Robyns söta son

                                                            
                                                                             Nyduschad, Brände mig idag:/

Sen gick jag pappa sue och bob ut och åt på ett thaiställe inne i en av byarna som heter Hamilton. Jag gillade verkligen inte min mat. Saknar den svenska kinamaten.

                                         

                                          
                                                    Det här var min mat. Jag gillade inte de:(

Nä nu ska jag snart sova. En lång dag imorgon. Imorgon ska jag och pappa flyga till Gold coast. Ett underbart ställe, sen ska vi träffa 2 tjejer sen ska vi träffa farmor också. Kommer bli jobbigt att träffa henne. Hon kommer inte ens att känna igen oss tror jag, sen så har dem ringt och sagt att hon inte kan ta sig upp i sängen nå mer::( 

                                                                                 Puss♥

Kommentarer
Postat av: Pelle

2 Vackra flickor i bikini ;) Såg riktigt bra ut. Förutom brännan då :S Maten såg lite misstänkt ut med ;)

2009-02-01 @ 12:16:38
URL: http://www.epoxxy.com
Postat av: susanne

snygga tjejer!!åå vad härligt med havet!!

kram kram!!

2009-02-01 @ 12:56:36
Postat av: Andreas A (prescottforza @ lunar)

Du var riktigt söt i den där bkinin ;) puss

2009-02-01 @ 13:24:10
Postat av: Andreas A (prescottforza @ lunar)

Du var riktigt söt i den där bkinin ;) puss

2009-02-01 @ 13:24:50
Postat av: André

ser sjukt skönt ut den där stranden bilden:)

2009-02-01 @ 13:33:34
Postat av: Niklas

Grymt Fin du är

2009-02-01 @ 22:09:19
Postat av: leo

ser bra ut!<( hoppas du har det skont!!

2009-02-10 @ 07:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0