GoldCoast

                                     



Godmorgon. Vaknade 07.00 idag. Just nu är klockan halv 10 på morgonen. Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket. Har packat lite i ryggsäcken. Ska åka till GoldCoast idag kl 14.40 så vi ska bara ha en ryggsäck med oss. Vi lämnar resväskorna hemma hos susan i NewCastle. Ska ändå tillbaka hit sen så då tar vi med dem då. Vi ska dit och bo på ett fint hotell, sen ska vi träffa en som heter michell och en som heter Janette där uppe. Sen ska vi träffa farmor, kommer som sag att bli jobbigt att träffa henne. Saknar ju henne men hon är ju så sjuk så hon kommer inte känna igen oss alls:( tror jag i alla fall. Jag var ju bara 10 år när hon såg mig sist.

                     Nu ska jag ut i solen en sväng innan vi ska åka:) Kanske skriver ikväll om jag har tillgång till Internet:)
                                                               (Har inga bilder än men det kommer att komma)
                                                                                                Puss♥

Kommentarer
Postat av: susanne

vi tänker på er,kram kram!!

2009-02-02 @ 16:36:00
Postat av: Maria Brodin

Hur har det gått för er och hur är det där borta?

Jag har inte fått ordning på kameran, kan ni tänka er att ta med den hem så mam o pap kan lämna in den?

Hoppas ni har det jättebra, vi hörs när ni kommer till Sydney! :D

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0