Koalan!

Idag tog vi lite sovmorgon. Sen gick jag upp och åt frukost sen gick jag ut och la mig på en handduk i solen. Skönt var de. Kl 1 kom Alan och hämtade oss. Vi skulle iväg till Wests och äta lunch innan vi skulle till reservatet och kolla på Koalan:) Blev en sallad för oss. Vi kom precis till kl 2. Turen gick 5 över 2. Det kostade bara 3 dollar per person(15 SEK) Billigt tycker jag. Innan vi gick dit träffade vi på en svensk kille. Han var ute och reste runt. Riktigt trevlig:) Sen gick vi upp till koalan. Guiden berättade om den. Det var en koalaunge på 6 månader. Hon berättade även att dem har blivit så få. Dem blir uppätna i skogarna, bränder dödar dem, bilar som kör på dem.

                                                      Här komme några söta bilder:
                             

                             

                              

                              

                               
                                       Jag skulle kunna ta med mig henne hem:)

                               

sen åkte vi hem till Susan. Jag och pappa satt ute i solen ett tag och spelade Yatzy och Poker.:)
Sen kom Susan hem och lagade mat. Gott var de. Efter maten gick jag in. Var så kallt. Satte mig vid datorn och då började det regna. Kan ju hoppas det blir skapligt väder imorgon så vi kan sola lite. Sen åker vi till SYDNEY på onsdag morgon och ska bo hos marias grannar i Paddington. Kommer att strosa runt i Sydney på onsdag och kanske lite på torsdag innan flyget går hem till SVERIGE.

Hörde att det var mycket snö och sen så var det -12 grader idag:) Skönt.. Hahah. Längtar lite hem, fast jag skulle ju kunna vara kvar i flera veckor till för att se mer. Robyn frågade om jag ville vara "nanny" till gabbi. skulle vara kul men har ju ett jobb i sverige som jag ska till, men jag kan ju kanske åka ner under sommaren när vi har stängt här:) Ska kolla lite på de.

                                        Tänkte bara säga att jag saknar er hemma. Ni vet vilka ni är<3

                                                      Puss & Kram och natti natti


Kommentarer
Postat av: susanne

Så söta bilder!!pappa tar väll hem en koala till mamma hahaha....

kram kram!!

2009-02-09 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0