Lördag

Japp nu har jag inte varit inne och skrivi blogg. Var lat igår. Vi var först och handlade med susan. Vi köpte ingenting medans hon shoppade. Senare på eftemiddagen så åkte vi till henes pappa för att lämna öl och vin. Blev kvar där ett tag. Jag som ville bada igår men så blev de ju inte. Susan skulle visa oss Nelson beach.Farmor och Tom bodde i ett hus nära vattnet för länge sedan.(finns en bild längre ner på huset)  Där stannade vi och gick på stranden& jag badade fötterna. Det var så varmt i vattnet. Jag ville bada:) sen fikade vi och jag köpte en ny navelpiercing:)


         





Skriv gärna någon kommentar:)

Kommentarer
Postat av: Kim

dåligt fint de är där då! är så avis på dig! :)

2009-02-09 @ 11:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0