Över en och en halv vecka har gått sen sist...

Hej Igen!

Nu har jag kommit hem, eller det var fredag den 13 som vi kom hem. Var en rätt jobbig resa. Helgen när jag kom hem så fixade vi till lägenheten som jag flyttade till innan jag åkte till australien. När jag kom hem har jag jobbat, blev dans en dag och sen inte gjort så mycket mer. I helgen har jag haft filmkväll med jobbarkompisarna. Var treligt men blev en sen kväll. Sen lördag var vi på hockey med jobbet. Var riktigt trevligt de me:) Sen vann ju brynäs så det var ännu bättre:) Dem spelade en kanon match..Sen blev det max med tobbe på kvällen:) Söndag slappade jag, var ensam hela dagen. Tog en liten promenad sen gick jag hem...

Måndag var jag ledig. Träffade johanna. Vi lämnade hennes hund ELVIS hos jimmy sen åkte vi till valbo. Jag sa ju att jag inte skulle shoppa något, men vad hände? Jag köpte en väst på H&M:) sen så åkte vi hem och lagade lunch. Sen på kvällen tog jag och johan en långpromenad och gick förbi dansen och sa hej, sen gick jag hem och tog ett varmt bad:O)

Idag har jag jobbat sen så fick jag sms av Nicklas så jag gick in och hälsade på honom på hans jobb. Han jobbar på BOWLINGEN:) så ikväll blir det bowling med honom och kim och en kille till...Ska bli skojj, kommer inte vinna men kanske man kan komma 2:a:) Ska bli skojj..ne nu ska jag äta upp min mat sen ska jag slappa framför Tv:n inna jag ska bowla med dem;)

Hörs sen när jag kommer hem:)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: carro

synd att du kommit hem från australien för om du minns malin som var med på kryssning så är hon där nere nu och ska vara där minst ett halv år till...Allt bra för den delen?:)

2009-02-26 @ 00:15:09
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0