Sista dagen i Newcastle..

Hej!
Idag är det sista dagen i Newcastle. Imorgon åker vi ner till Sydney. Ska bo nere hos maria imorgon natt och sen på torsdag flyger vi hem till Sverige igen. Vi ska försöka ut och kolla på så mycket saker som möjligt. Idag har vi inte gjort något alls eller jag har kollat på Step Up 2:) Grym film har sett den ett antal gånger nu:) Igår regnade de och idag har det varit  mulet. Det är så tråkigt när de är sånt väder och kyligt. Sen var vi iväg och handlade. Jag köpte en sittpuff som ser ut som en pussmunn, men måste köpa fyllningen i sverige för att jag kan ju inte frakta hem den. Sen köpte jag filmen save the last dance. Nu gör jag ingentin..Uppdaterar lite senare med en bild kanske:)

Hejdå så länge Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

Heej!:)

Klart att vi ska ses när du kommer hem. :) Nu flyter allt på lite bättre för mej också så nu blir det enklare. :)

2009-02-12 @ 17:58:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Hej tjejen! Dåligt med uppdateringar nu tycker jag. ;) Jag har haft full rulle hela veckan.. så promenaden får vi ta nån annan vecka. Hoppas allt är bra! Kram

2009-02-19 @ 10:25:39
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0