Söndag

Japp nu är det söndag kväll. Snart måndag. Jag sitter här och är påväg att sova men måste bara skriva om dagen. Idag  gick jag upp kl: 6 på morgonen. Jag skulle kolla på Melodifestivalen. Den sändes på webbtv så jag var tvungn att kolla. Sen blev det frukost ute i värmen. Runt 10 tiden skjutsade susan ner oss till stranden där vi mötte upp Robyn lesa och gabbi:) Det var riktigt kallt i vattnet när man skulle i men blev ju lite bättre senare. Pappa fegade ur idag och stannade på land. Jag och lesa hjälpte gabbi att gräva en stor grop. Gissa om man vart sandig då. Var bara att gå tillbaka till vattnet. Åkte sedan hem och slappade. Jag satt framför datorn, sen gick jag ut och solade. Somnade i solen. Susan kom hem och väckte mig och frågade om jag ville ha en macka:) Jag hade bränt mig ganska mycket. Eller värst var det på benen(låren/rumpan) Men hoppas de lägger sig och blir brunt tills imorgon. Vi åkte in till stan sen och kollade på latinodansare vid hamnen. Det var en snabb gundkurs sen fick man dansa till "liveband"Jag dansade inte men det gjorde Lesa & Robyn och Gabbi och en liten tjej:) Hur gulliga som helst:)

                                    
                                    
                                    
                                   
                                   

                Denna bild får avsluta min korta blogg:) Börjar bli trött nu eftersom jag varit uppe sen 6:) Natti natti 
                                                                
                                                                               ♥Puss & Kram♥

                                              PS: Det skulle vara lite roligt med kommentarer också;)
                                   

Kommentarer
Postat av: susanne

Va mysigt att ni får koppla av åxå,å vad bra att du fixade så att du kunnde se melodifestivalen!!

Kramen!!

2009-02-08 @ 16:16:12
Postat av: Anonym

Va mysigt att ni får koppla av åxå,å vad bra att du fixade så att du kunnde se melodifestivalen!!

Kramen!!

2009-02-08 @ 16:18:16
Postat av: Anonym

Hej tjejen.

Skönt att höra ni har det bra. Har tänkt på er hela dagen sen man hörde om bränderna i Australien. Blev så nervös ifall ni var i de delarna. Mn tydligen e ni ej det.

Är faktiskt lite avis på er som varit i värmen. Här hemma har det kommit jättemycket snö...sååå trökigt så. Vill ha värme o sol NU!!!!

Hälsa pappa å o sköt om er så ses vi när ni kommer hem...iaf på dansen hoppas jag =) Pöss

2009-02-08 @ 19:11:04
Postat av: Mallan

Läser varje dag gumman! Älskar att höra hur du har det och se ,alla fina bilder! När kommer du hem?

Puss hej!!

2009-02-08 @ 23:19:57
URL: http://1andonly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0