Nästan klar nu...

Det har bara regnat hela dagen. Har tvättat i nästan 6 timmar idag sen har jag städat lägenheten också. Så fint är de nu. Nu ska jag verkligen försöka ha det så rent och fint härdan efter, men det blir ju rörigt efter ett tag igem:( Ska försöka komma på vad jag ska äta:S Min bror hade redan ätit men jag vet inte vad jag ska göra. Kanske att jag går iväg och köper något, men det regnar så jag orkar inte gå ut...Då blev det problem..Bror ska ut ikväll med några kompisar men jag stannar nog hemma idag..Förs ska dem förfesta lite här. Hoppas det inte blir stökigt då bara;)

Orkade inte laga mat igår så jag gick ner till pizzerian och köpte en pizza. Sen var Dan här och min bror sen kom en kompis till honom också. Dem gick ner på stan. FIck sms av tim kl 02.20 och då skrev han : VI kommer snart och våldgästar dig. Ja där kom det 4 st och grabbarna hoppade ner på mig i sängen..Sen var dem hungtiga så min bror fixade mat till dem..sen kom dem tillbaka till sängen innan dem skulle gå iväg och bada..Så dem gick väl iväg runt hallv 4 så de var ju lite ljust och svårt att sova då, men de gick...Så dem gikc till fjärran...

Nu har jag nyss vaknat! Fortfarande förkyld..Blir väl att vara hemma idag också:( Har ont i magen och är täppt i näsan..
Nu blir det lite yoghurt tror jag så jag får i mig något.


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0