R.I.P Älskade farmor

Fick meddelande av min pappa nyss att farmor hade avlidit idag 79 år gammal:( Hon bor i Australien och har lidit av Alzhaimers några år, men nu dem senaste dagarna har hon inte ätit, bara fått morfin så idag somnade hon in kl:1 svensk tid. Var skönt att få träffa henne i Australien när vi var ner i Februari. Visst kom hon inte ihåg mig då, men var ändå en lättnad att få se henne. Hoppas hon har det bra nu och hon ska komma hem till Sverige där hon får sova tillsammans med sin mamma, pappa & Syster.

Nu ska jag försöka få något gjort, men gråter ju hela tiden, men var som sagt bra att hon fick somna in. Hon har ju bara legat och lidit en lång tid nu:(

Blir dans senare idag så de ska nog göra mig lite gladare.

Puss och Kram<3

Kommentarer
Postat av: Maria Brodin

Jag beklagar verkligen! (igen) Må hon vila i frid! Ta hand om dig gumman!

2009-07-26 @ 13:27:13
URL: http://mariaalexandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0