Bara en massa strul....

Hej! Morgonen började bra, men sen har det bara gått å skogen på jobbet. En massa strul helt enkelt. Jag har varit rätt irriterad idag, men orkar inte gå in på de....Det var 260 gymnasie elever som skulle äta 3 rätters lunch så var en del att göra. Lika många är det imorgon. Hoppas bara att det kommer vara lugnare då;) och att jag inte blir irriterad;)

Senare åkte jag hem till mamma och pappa. Blev paj och sallad och FOTBOLL:) Jippi SVERIGE vann med 4-0:)

Hemma sen har jag kollat på film. Köpte filmen VI HADE I ALLA FALL TUR MED VÄDRET IGEN!
Den var riktigt rolig;) Den ska ni se om ni inte sett den..

Nu ligger jag bara och slappar..SKa snart ta mig till sängen och sova:) Upp kl 8 och vara pigg så jag orkar med ALLT imorgon:)


Puss och godnatt

Fan vad jag ångrar det som hände förra sommaren..Saknar som bara denVill verkligen tillbaka. Mådde så bra då...Fan Fan Fan..tänker på de varje dag. Men jag får skylla mig själv. Önskar att tiden gick att ställa tillbaka....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0