Dans & Dans

Hej var som vanligt ett tag sen jag skrev nu igen. I lördags var det dans igen. Shake spelade i Torsåker. Det var en toppenkväll. Jag snackade med tobbe på sms och han skulle inte komma, men vem kommer lite senare. Jo tOBBE, tommy och några till:)

Söndags var jag hemma..slappdag, gick ner på stan och köpte en dagbok som jag skulle skriva i varje dag, men det blir inte så att jag skrivit...jag får nog taoch skriva en veckodagbok..Sen köpte jag med mig MC donalds..Blev sugen på de, fast jag hatar det annars..Sen var jag bara hemma på kvällen.



Måndag var det jobb igen. Började morgonen med en ergonomi utbildning på en timme. Jag satt där och höll på att somna. Jag var verkligen trött. Sen gick dan skaplig. På kvällen gjorde inte jag mycket. Satt vid datorn hela kvällen..

Tisdag: Ja då var det jobb igen. Börjar 9 varje dag hela veckan och slutar 2. Det är så skönt. P¨å kvällen åkte jag, madde, johan och pappa till Tyllsnäs i Borlänge för att dansa till Casanovas. Vi åkte från gävle 20 i 7 och var framme 10 i 8. Dansen började 8:) Låg på ganska bra då. Jag skickade sms till alla som jag hade nummer till i Mora och ingen skulle komma, men när vi kom in på parkeringen på Tyllsnäs så vilka stod där då? Jo Tobbe, Tommy, Mattias K, Emelie och Hanna tror jag hon heter. Så den kvällen var också riktigt roligt. Blev uppbjuden ganska mycket. Gillar verkligen att dansa i Dalarna. Där får man dansa:) Neråt i landet är det svårare tycker jag...Sen blev det hemfärd. Hemma kl 2 sen skulle jag upp mellan halv 8 och kvart i 8.


Mattias står där och tobbe är bakom honom;)


Tobbe


Jag & Tobbe(Helt slut efter dansen)


Erika & Hanna(suddig bild blev det)

åkte jag, mamma och pappa och storhandlade. Gick 550 kr idag...Sen var det bara att åka hem och laga mat. Blev köttfärssås och spagetti. MUMs! Nu blir det bara slöa i soffan och en dusch senare. Ne nu ska jag göra lite nytta;)

Saknar förra sommaren....

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0