Dansbilder

Hej! nu har jag varit lat igen. Inte orkat skriva, men nu ska jag försöka uppdatera lite mer. Kommer med lite blandade bilder nu som jag äntligen lagt in från telefonen. Har jobbat i veckan sen igår var det ju nationaldagen, men jag jobbade 5 timmar. Sen hem till stan. Köpte en ny svart väst eftersom att jag inte hittade den andra..Förstår inte vart den har tagit vägen. Sen hem till mamam och pappa och klädde på mig. Gjorde mig klar inför dansen till HIGHLIGHS som spelade på estraden(parken) var så lite folk, men tydligen hade nästan alla roligt:)Sen blev det lite snack efteråt och sen hem och sova.

Gick upp kvar över 9 och har städat lite i mitt rum, men det ska göras klart idag...så nu kanske jag ska ta och göra lite frukost om jag orkar..:P

Nu kommer en del dansbilder från dem senaste veckorna och månaderna:)


                               Björn från BARBADOS & JAG


                    HENRIK i SCOTTS(Dans i Torsåker för 2 veckor sen)


                         HIGHLIGHTS Parken Estraden 6/6:)


                            TOBBE & JAG Torsåker BLENDER 30/5

Ska lägga upp lite bilder på bilddagboken där jag heter Malin1987
Eller¨på facebook finns jag också:)
Dansmaffian: malin_87

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0