Rolig dag!!

Igår måndag så var jag hemma på kvällen efter jobbet. Bakade kladdkaka som min bror skulle ta med sig till jobbet och bjuda arbetskamraterna på. Dem älskar tydligen den;) Och sen blev det även några kladdkake muffins. Lika goda dem också men dem fick stanna hemma åt mig.

 
                         SMETEN                                                                   Smeten i Muffinsformarna


                                                                  Ser dem goda ut????


Idag började dagen med jobb. Har gått bra. Har inte haft så mycket att göra så jag har nästan diskat hela dan, men gick bra de. Blev lunch och efter de blev det "som vanligt" att torka alla borden, Gör det nästan varje dag, tråkigt men det går ändå ganska snabbt. Sen skulle jag kolla om det låg några knoppar som Agneta tappat ur en burk. Under en landgång som vi har till restaurangen, och jag lyfte på den sen råkade jag tappa den på fingrarna. FAN vad ont det gjorde:( Men gick över efter en halvtimme. Sen slutade jag vid 3 och tog bussen till VALBO för att jag skulle jag skulle kolla på en dator som pelle lagt undan på telia, men jag vet inte om jag vill ha den..Ringde Emelie och vi tog en fika, sen hämtade vi upp hennes SÖTA, Gooa bebis LEON.( 5 månader är han) Var så varmt ute idag på eftermiddagen så det var skönt att gå runt och Kollade runt i affärerna å så. Fick bära runt lite på honom. Jag vill också ha en sån!! Sen åkte jag hem, åt lite varma mackor å kolla på tv..Såg lite på Nya programmet med PARIA HILLTON..

                                                       LEON  






Jag hade lite tråkigt när jag väntade på bussen så det blev ett litet kort på min sko





Sen har jag nyss tagit ett bad. Kännde mig seg så var skönt att slappna av :)



Snart blir det sängen. Lång dag imorgon. Då ska 260 Gymnasie elever äta avslutningslunch och på torsdag lika mycket..

Natti Natti Puss♥

PS. Tack Emelie för en rolig och trevlig dag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0