Sannex i Riddarhyttan & Midsommarafton

Ja igår eftermiddag bestämde vi oss för att åka till Riddarhyttan och dansa till Sannex. Det var jag, Clas, Dharmanda & Maria som åkte iväg. Vi blev lite försenade för att det var vägarbete en bit före lr om det var efter Horndal. Så det var grusväg och stoppljus+ att det spöregnade. Vi kom fram till halv 9 och dansen började 8 så vi missade inte så mycket. Satt där och lyssnade en del. Grabbarna flinade när dem såg oss, sen var det bara en massa flams på scenen..ROLIGT hade vi iaf. Sen i pausen blev det lite fika i en halvtimme och sen blev det dans igen. Blev uppbjuden några gånger. Var roligt för det är inte så ofta som jag brukar bli uppbjuden..Blev tom uppbjuden sista dansen av en kille från Hedemora. Sen var dansen slut och det blev lite snack med grabbarna..Jag stod och kramades med micke och då började han och Andreas sjunga vaggvisor. Skulle nog ha kunnat somna där;) Blev sedan hemresa och vi var hemma halv 3 sen somnade jag nästan direkt när jag kom hem...
Bilder från kvällen:











På bilden är det Sannex och sen så är det jag och maria i mitten, men så mörk bild.

Vaknade sent idag. Kl var nog 11 när solveig ringde och väckte mig och önskade oss en glad midsommar. Gick sen upp tog en dusch och sen satte jag mig framför datorn en sväng. Var sen tvungen att åka hem till mamma för att vi skulle äta lunch med Susanne, Enesto,Johan,Amanda, Eva och våran familj. Efter lunchen gick vi till lekparken och spelade lite kubb och nu har vi nyss ätit lite grillat. Nu är jag mätt. Fast blir lite fika också. Vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Min bror skulle på fest nu och jag får väl åka hem till mig och inte göra något. Sitta där och tråka hela kvällen:( Fast jag skulle behöva vila lite om jag ska dansa imogon kväll i Svärdsjö mannes loge Falun. Det ska bli kul.

Glad Midsommar. Kanske att jag uppdaterar lite senare idag.

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Maria

hm.. var ett tag sen det var midsommarafton ;)

2009-07-06 @ 15:08:49
URL: http://mariastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0