Sims 3:) och ont i magen:(

Hej!

idag har jag jobbat. Började 8 och slutade 2. Jag tog bussen in till stan och där var studenten i full gång;) En massa bilar, ´traktorer och båtar fulla med studenter. Tänk att det var 3 år sen vi gick ut gymnasiet nu..Tiden går så fort. Åkte hem till mamma och pappa. Käkade stuvade makaroner och köttbullar som jag köpt med mig i matlåda från jobbet. Satt sen hemma hos mamam och lyssnade på musik tills hon kom hem från jobbet. Vi tog en fika, glass blev det för oss. MUMS!

Åkte sen ner till stan för att jag skulle kolla om SIMS 3 fanns och jag köpte de på Åhlens. Kostade 550 kr där, för det var billigare på spelbutiken men det fanns inga inne. Sen när jag skulle gå hem så satt mina gammla lärare. Jag stannade och hejade på dem. Var Ulla som jag hade i Turism ämnena och som klassföreståndare & Janne som jag hade i småföretagande & UF:) Sen satt andra lärare också där. Vi ska nog åka till skolan efter sommaren och berätta lite om programmet som vi gick och en massa andra. Ulla tyckte att vi kunde göra de och det skulle vara roligt. Längtar ibland tillbaka till skolan när man har lite tråkigt på jobbet. Funderar på om man ska börja plugga lr vad man verkligen vill göra. Vill jag verkligen vara kvar på samma ställe? Ne jag vet inte vad jag vill göra. Ska försöka komma på vad jag verkligen vill.

Jag har haft ont i magen i 2 dagar..Inte stora smärtor, men ont i vänster del av magen. Så jag ska bara vila idag. Har ju inte gjort så mycket när jag har varit hemma. Legat i soffan och kollat runt på nätet och sen har jag installerat SIMS 3..Sen tänkte jag kolla på ALLT FLYTER, men får se vad jag orkar med senare...

BILDER FRÅN IDAG!!

En bil jag såg på stan idag


MAMMA & TUVA


Tuva & Malte tigger som vanligt efter mat, men dem skulle inte ha något.


Kanske ska kolla på filmen ikväll;)


SIMS 3 Får se om det är ett roligt spel:)



Ne nu ska jag nog natta..slappna av och hoppas magen blir bättre så jag kan dansa imorgon
och jobba på söndag som har tackat ja till.

Natti natti!

Puss & Kram

saknar fortfarande förra sommaren:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0