Ajjjj Ajjj

Ajj vad ont jag hade i mitt knä igår morse när jag vaknade. Kunde knappt gå på benete. Vet inte vad jag kan ha gjort. Kanske sträckt mig när jag var uppe och dansade med Anders i torsdags. Vi hade kul, fast att musiken som spelades inte var den bästa..

Igår kväll åkte jag pappa jimmy och Clas till Yesterday för att dansa till Zlips. Jag hade inte så kul..Satt mest. Hade ont i knät..

Idag har jag inte gjort så mycket. Pappa, patrik och jag har varit och handlat mat sen har vi nyss städat lite. Nu ska jag snart ta bussen hem till mamma och pappa. Ska hämta tuva. Hon ska vara med mig i helgen. Ikväll ska jag sitta hemma och kolla på melodifestivalen och sen har jag tvättstugan..Kanske inte så roligt på en lördag men jag behöver ju tvätta...

Imorgon kl: 12 börjar jag och hoffa på PARTRÄNING:) Kommer att bli skojj att få börja dansa och röra på sig igen, och inte bara sitta hemma och slöa efter jobbet...kanske att vi åker till Skultuna imorgon och dansar till SHAKE!! Får se vad mamma och pappa säger:)

Nä nu ska jag klä på mig och gå till bussen så jag kan åka hem till mammsen;)

Hörs senare.

Kram
Malin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0