Äntligen Hemma

Ja nu har jag kommit hem. Varit iväg och jobbat på pensionärsdans. Jag och Sandra blev kvar själv men vi satte på oss turbo skorna och jobbade på. Var så segt att jobba. Sålde nästan ingent. Det var verkligen helt dött.. sen åkte vi till MAX för att äta. Jag bjöd Sandra för att hon var så snäll och skjutsade hem mig så jag skulle slippa sitta på bussen själv in till stan..SÅ nu är jag hemma..Ska lägga in lite bilder på bloggen sen ska jag sova. Kl 12 ska jag på danskurs imorgon så bör vara lite utvilad om jag ska orka dansa:) Sen blir det bowling med syrran och johan kl:15:)

                                      
                                     


                                      Jag & Sandra hade tråkigt så vi blandade några ALKOHOLFRIA DRINKAR

                                     


                            Sandra får avsluta bloggen för idag. Blev ett MAXMÅL för henne & ett MINI MÅL för mig.
                                                                    Kännde att jag inte orkade något mer.
                                     




                               Godnatt och sovgott så hörs vi imorgon å då kommer resultat från bowlingen....

                                                                                        Kramar
                                                                                         Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0