Chokladbollar

Vaknade och var jättetrött idag. Har inte kunnat sova så mycket. Vaknade somnade vaknade och somnade. Så var det hela natten. Drömde även en massa drömmar. Vill att dem ska vara i verkligheten. Kan ju hoppas på att det kan bli så=)
Åkte till jobbet och allt gick bra. Fixade med A-kasse papperna  och skickade iväg dem. Hoppas att jag har ngn chans att få stämpla upp till heltid.

När jag kom hem blev det soffan och datorn, fram tills micke ringde och frågade om jag skulle med ut och gå. Blev en promenad med honom och hunden ISAK. 4 km orkade vi med. Det var så blött i spårena så det var inge roligt att gå. När det har torkat upp ska jag försöka springa 2 km, eller mer:)

När jag kom Hem så bakade jag havrekakor med russin, men dem blev inge bra så jag bakade också chokladbollar. Sen lagade jag mat..Slappade i soffan med att kolla på färjan 2 sen blev det ett skönt mysigt skumbad med tända ljus och musik. Så skönt, sen har jag bara legat och degat i soffan och kollat på "Ballar av stål" & Hockey...

Nu ska jag krypa ner i soffan igen till en film och sen sova. Ledig imorgon så jag ska ta tag i städningen sen ska jag tvätta och ta en promenad:)

Natti natti
Kramar
Malin


♥Saknar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0