Dans, Bowling...

Hej;) Började dan med dansträning på klubben med hoffa. GIck bra men jag har ju varit sjuk så de har varit jättejobbigt. Orkade med nästan hela passet. Sen skyndade jag mig hem för att byta kläder och ta mig ner på stan. Skulle möta syrran och johan för att vi skulle Bowla..Först skulle vi äta så vi gick till DONKEN. Jag gillar verkligen inte de men vi hade inte tid att sitta på något annat ställe för att vi skulle ner och spela kl:3. Jag vann, men bara med 1 p över syrran. Känns bra de:) Sen var det dags att gå hem och äta lite gröt sen springa upp till dansen. SKulle betala klubbfesten för mig, mamma och pappa..Satt där och snackade sen dansade lite. Nu har jag kommit hem, ätit, och slappar nu. Nu blit det glass och fruktcocktail med bror..Snart ska jag sova också. Måste ställa klockan på halv 7 om jag ska hinna med bussen imorgon.


KOMMER BILDER IMORGON:) ORKAR INTE IDAG


Mår upp och ner nu. Saknar det som var förr. Vill att det ska vara så nu...Snälla kan de bli så igen. Men jag vet att det inte kan bli som det var. Önskar att man kunde gå tillbaka till den tiden...

GODNATT

Kramar
MAlin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0