Danskväll!!

Ja nu har jag kommit hem efter en nonstop dans till Zlips och Expanders..Blev en del dans idag men var lite seg..Nästa vecka ska jag börja ordentligt med dans och promenader:) Kom in på parträning på söndagar med Christoffer(kallas offa). Så blit en och en halv timmars träning då..Kommer bli skojj de..Över till kvällen igen. Det var jättemycket folk. Jag tippar på att det var över 450 om inte 500 personer..Riktigt skojj. Fick sista dansen å mysigt som vanligt..;)

Ne nu ska jag sova. Börjar jobba halv 8 och bussen går 10 i 7..ska gå upp senast kvart över 6..Jobbigt men jag har inget val. Har sån tur att jag slutar 2 imorgon så kan jag ta det lugnt och bara slappa och ta en långpromenad. Natti natti nu ska jag krypa ner i min 160 säng:P

Puss Hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0