Jobbar på..

Hej hopp:) Igår somnade jag nog efter halv 10. Var så trött. Vaknade och gick upp när klockan ringde. Var ganska utvilad då, men sen när jag satte mig på bussen blev jag trött och halvsov. Idag gick de bra på jobbet. Lite stressigt när allt skulle ut till 8, men som tur fick jag lite hjälp av Annelie & Gunilla:) Dem är så snälla... Tur att jag har dem om jag behöver hjälp. Sen rullade allt på. Gästerna kom och det var dags att duka om inför nästa gäng.

Sen kom jiimmy och malin som bytte av mig och jag kunde gå och göra dem sakerna jag skulle göra innan det var dags att öppna lunchen:) Idag fick jag dricks. HELA 2kr:) fick ju de i fredags av en byggkille:) så¨nu har jag 4 kr:P Idag var det inte lika bra som igår men ska inte klaga:P Hoppas de blir mer imorgon. Senare på eftermiddagen satte vi oss och fikade. Det var jag jimmy malin och maud. Hon kom in och hälsade på. Hon är sjukskriven. Men jag var tvungen att springa upp med kaffe och kakor så jag lämnade mitt fika och när jag kom ner igen så skulle jag fortsätta äta min bulle men jag tyckte att den smakade SALT. Då hade jimmy och malin varit så ELAKA och haft salt i den..Jag blev sur och kastade den på jimmy. Ska ALDRIG lämna något i närheten av dem ¨nå mer..

Sen åkte jag hem och har bara slappat och betalat medlemsavgiften & kursavgiften till klubben (570 kr) ¨så nu är jag fattig:( Tänkte ta mig ut på en promenad men ingen som orkade så jag struntade i de. Imorgon ska jag nog ta mig upp till dansen så jag får röra på mig.. Snart är det helg och jag är ledig FREDAG Eftermiddag till MÅNDAG kväll. Ska bli skönt, men har ju inga planer vad jag ska göra i helgen. Börjar i alla fall på danskurs på Söndag kl 12. Har inte gått på kurs på flera år men nu ska jag börja röra på kroppen. Får se om jag orkar en och en halv timmes dans:P Näää Nu är det dags för sängen om jag ska orka upp kl 6 imorgon. Natti Natti så hörs vi imorgon.......................

Kramar
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0