Känner mig inge pigg...

Hej!

Tog nyss en dusch. Var skönt:. Nu sitter jag är med en kopp citronte och bara tar det lugnt. Känner mig inge pigg. Ont i halsen, hängig i kroppen ont i öronen och lite i huvudet...Orkar inte bli sjuk nu när jag äntligen få börja jobba mycket..Måste ta de lugnt imorgon på jobbet om jag ska orka me en ganska lång dag imorgon..Är jättemycket att göra på jobbet imorgon. Som tur så står jag i kassan så de känns bra. Behöver inte springa runt och bära en massa tallrikar om jag inte är pigg...

Nu ska jag krypa ner i soffan med mitt te och kolla lite på tv innan det är dags för mig att sova. Tuva ligger och myser i soffan hon me...

Natti
Kramar/Malin♥ 

Kommentarer
Postat av: annelie

krya på dej vännen! Vi ses om två månader :)

2009-03-18 @ 22:46:48
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0