LÖRDAG

Hej!!
Nu har jag äntligen helg:) Så skönt att vara ledig på helgerna och jobbar på vardagarna. Helt underbart att ha det så...Igår var jag ute och gick en promenad med micke och hans hund ISAK. Så goo hund. Sen så åkte miicke med mig till valbo så jag kunde köpa mig en ny säng:O) Så skönt att få köpa en 160 iställe för en 90=) Såååå underbart.. Sen på kvällen kom pelle över..Blev max, sen en massa SINGSTAR, sen kom oskar, pär, conny och erik förbi...

Ja idag har jag varit till valbo med mamma pappa syrran och kusinen. Vi shoppade. Jag köpte nya påslakan sen så en hylla till badrummet...Sen åkte jag hem, städade och elin kikade förbi en stund. Sen blev de mat för mig och ett skönt bad med lugn musik...Sen kom jobbarkompisarna och pelle och vi har sjungit singstar men jag orkar inte sitta där..Är nog trött å sjuk tror jag....

Ne nu ska jag nog bara lägga mig och slappa snart tror jag....Kommer somna på en gång idag....

Natti natti...

Nu ska jag försöka blogga varje dag och ÄVEN försöka lägga upp en massa roliga bilder...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0