Magsjukan

Hej!

idag har jag varit helt deckad..Igår kväll runt halv 10 började jag kräkas. Åkt på magsjukan..Det var flera som har haft den på jobbet. En gick hem i tisdags och en gick hem idag..Har mått så dåligt i natt..Knappt sovit något. Fick gå upp 2 gånger. Sista gången var kl: halv 4 sen sov jag och vaknade kl halv 12 aen somnade jag om igen och gick upp 3. Har knappt ätit något idag. 1 liter blåbärssoppa nu på kvällen och tidigare idag blev det en halv skål yoghurt och ett halvt äpple, men det var verkligen ingenting alls..Nu sitter jag här och kollat på askungen. Blir väl att sova om ett tag..Kanske orka göra något imorgon. Behöver göra en massa saker hemma, men vet inte hur mycket jag orkar...Ska försöka städa och kolla om jag kan få tag på en tvätttid imorgon på dan..Nä nu ska jag kolla klart på filmen sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova....

Natti
Kramar
Malin♥

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0