Nyttigt liv?

Ja nu har jag bestämt mig att jag ska sluta med alla sötsaker och allt annat skit jag stoppar i mig. Jag ska börja träna. Försöka dansa mycket och promenera. Idag har jag börjat dagen med Gröt med linfrön och russin och lite äppelmos & ett ägg. Sen var jag och Elin ute och gick 45 minuter. Var riktigt skönt de. Soligt och varmt. Riktigt vårväder. Hoppas att det kan hålla i sig och vara lika fint nu. Sen har jag lagat lunch. Blev fisk, ris, spenat och rivna morötter. Mums de var gott. Jag bakade chokladbollar igår, men jag har inte rört en enda av dem:) Kommer inte göra de. Ska träna på nu..



SItter nu och väntar på att micke ska ringa så jag och han och Isak kan gå ut och gå i HEMLINGBY=) Blir väl 4 lr 6 km. Det beror på underlaget i spåret idag. Igår var det kladdigt där så vi gick 4 km.

Kommentarer
Postat av: Maria

såå är det så att de inte är snö i spåren i hemlingby nu?? så man skulle kunna börja springa.. de var ju både en bra och en mycket jobbig nyhet ;)

2009-03-31 @ 18:24:40
URL: http://mariastrom.blogg.se/
Postat av: annelie

hur blir det med mina kladdkakor? ;)

2009-04-01 @ 11:34:31
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0