SKULTUNA 15/3 SHAKE!!!

Hej!

Igår kvart över 4 ringde pappa till mig & sa att jag skulle göra mig klar för att vi skulle åka och dansa till shake:) Jag var ju slö och hade taagit på mjukis kläderna för en soffkväll men så blev de inte..Det blev att ta med oss max i bilen och sen åka iväg för att hämta ewa i sandviken. Vi åkte från gävle kvart i 5 och var i skultuna 20 över 6..Ganska bra kört av pappa..Sen dansade jag:) var roligt..Igår hade jag verkligen skojj. Fick tag på nästan alla.. Några som jag vill dansa med som man bara ser ibland. Har sett honom varje gång jag varit ute men får inte tag på honom. Det är omöjligt..
Sista snabba buggen var såklart MANIAC;) Älskar den låten..HADE ingen kille att dansa med så då frågade becca om hon och jag skulle dansa.. Gick bra jag förde:) Sen åkte vi hem och det blev sängen. Katten v'äntade på mig..

Idag har jag varit ledig. Elin kom förbi en sväng och käkade lunch..sen har jag  tvättat & susanne varit förbi och jag har betalat min resa till grand canaria. Ska dit 28 april:) lite över en månad kvar:) Sen gick jag och susanne ner till stan. Jag köpte ett linne på stan. Måste ner imorgon och köpa ett till. Ska nog ta en strl större. 36 satt bra men jag vill ha en som är lite större också. kanske den blir lite längre då:) Nu har myskatten legat i mitt knä och spunnit men hon gick nu. Blev väl för varmt för henne. Snart är hon väl tillbaka och ska böka och kliva på mig:)

Nu ska jag sova..Jobb imorgon och resten av veckan. Bara ledig på söndag..Ska jobba på pensionärsdans:) Mats Rogers som spelar. Har ALDRIG hört de namnet..Men de blir säkert skojj att kolla på..:)

Kramar
Malin♥

PS. Imorgon ska jag hämta kameran hemma hos mamma och pappa och lägga upp lite bilderr;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0