Slappat framför TV:n

Ja nu har jag varit ute och gått med Micke & Isak, men det blev inte HEMLINGBY. Det är nog blött och geggigt där så det blev en promenad uppe på Brynäs istället. Sen när jag kom hem var jag hungrig så jag fixade lite att äta sen har jag legat i soffan och kollat på "DEN RÄTTA FÖR ROSLING". Jag tyckte också att det var rätt att Hugo vann. Blev även en varm dusch efter tv:n och nu ska jag bara slappa lite sen bege mig till sängen och soova..Börjar halv 8 imorgon så måste upp 6 tror jag. Så jag kommer i skaplig tid till jobbet..

Natti
Kramar
Malin♥

Kommentarer
Postat av: annelie

jag flyttar hem den 14 maj!! jiiiiiiiiiiho kan knappt vänta :)

2009-04-03 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0