Svårt att sova inatt...

Hej...

Kunde inte sova i natt. Vaknade å somnade hela tiden..Vet inte vad de var. Sov på bussen sen var jag pigg när jag kom till jobbet. Idag har nästan allt gått bra...Var mycket folk..305 + konferens gästerna. Så det var bra för en tisdag:) Sen var det allt städjobb kvar. Sen åkte jag och madde hem. Jobbade över en halvtimme idag...Köpte en tröja på H&M idag. 69.50 kr. Billigt och bra..sen har jag varit och letat jobbskor men köpte inget. imorgon ska jag köpa dem jag kollat på. Orkar inte gå ner och köpa dem nu...

Sitter bara och slappar framför tv:n..Ska väl försöka göra någon nytta också idag...

Hörs senare ikväll....

Kram
Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0