Jobb,Vin,Dans & Stockholm....

Hej!

Veckan som har gått så har jag gjort en massa saker:

Måndag: Jobbade och det gick bra. Sen på kvällen hade vi vinprovning. Testade 4 vita & 4 röda viner. Jag gillar inte vin men ett vin som hette Le Pitites och var ett franskt vin från 2007. Det var ett klart, sött, fruktigt, ört & lime. Är ett lättdrucket vin tyckte vi. (Vita) Det röda av samma sort var också gott. Dem andra vinerna var väl okej. Fanns några som var sura, rökiga och en massa andra smaker. Sen var det mat och god efterrätt. Sen var det hemfärd och ett skumbad och tv. 

Tisdag: Jobbade också, sen så åkte jag hem. Jag och Anders gick upp till dansen för att kolla om vi kunde få dansa, men då så var lilla lokalen ledig, men Lindy hop gruppen skulle använda den så vi gick hem och bestämde för att dansa på onsdagen istället. Gick hem och la mig i soffan.

Onsdag: Jobbat och det gick bra. Var ganska mycket på jobbet då, men allt har bara gått bra i veckan. Sen gick jag hem. Fixade lite mat sen gick jag upp till dansen och mötte Anders så dansade vi mellan halv 7 och 9. Gick bra..Jag har fått en massa saker som jag ska träna på och det börjar bli bättre och bättre. Ska försöka trampa ner i golvet, få en bättre hållning och en massa andra saker. Hemma blev det ett skumbad och lite mat. Sen var det dags för att krypa ner i sängen för att jag börjar jobba tidigt nästan varje morgon.

Torsdag: Lång dag blev de. Började med jobb som vanligt, sen hem och städa lite och göra lite mat innan sandra kom hem till mig. Hon skulle sova hos mig för att vi skulle åka till stockholm på fredag morgon. Sandra fick följa med mig upp till dansen. Dansade mycket på torsdag, och det gick ¨jättebra. Känner att det blir bättre och bättre för varje gång och det tyckte Anders också då. Sen gick jag och sandra till ASIAN KITCHEN och handlade mat, blev även godis & chips. När vi kom hem så satte vi oss och kollade på BLACK JACK. Älskar den filmen Den är så bra!! Trött så jag somnade i slutet så det var då dags att gå till sängen. Somnade nästa direkt när jag la mig i sängen..

Fredag morgon: Oskar kom och hämtade oss och vi började med att åka ner tilll barkarby outlet. Sprang bara igenom där på en halvtimme. Vi kännde att vi inte hade tid att vara där för att vi skulle in till stan och kolla en del innan sandra skulle börja jobba. Det blev snabbmat på DOnken. Gillar ju inte de, men de blev så ändå.



                                


                                                       



                                                      

Sen var det shopping. Jag handlade bara på H&M. Ja jag vet, det finns i gävle också, men det var så att jag hittade inget som jag ville ha på några andra affärer. Sen var det så kallt så det var inge roligt att gå där. Ska försöka ta mig ner någon annan dag som jag är ledig=) Träffade oskars syster Sara som skulle åka med oss hem. Hemfärden gick bra, men jag somnade och vaknade när vi var framme i Uppsala. Oskar skulle in på biltema och handla lite saker till bilen. Sen när jag kom hem hade jag tråkigt, men tog ett bad och sen kröp jag ner i soffan och kollade på film:)


                                     

                                     

Lördag: Vaknade och gick ner och kollade om det fanns någon tvätttid och det gjorde de. Så tevättade jag och sprang ner till stan och och bytte koftan som jag köpte i stockholm. Jag köpte en L, för att det inte fanns någon där men jag chansade att den skulle finnas och det gjorde de. Det fanns en M som jag ville ha:) Jippi
Sen så var det dags för att åka till jobbet. Det var en välgörenhetsgala. Svenska kyrkan som samlade in pengar till rent vatten till hela världen. Det var ganska mycket folk, men var en seg kväll. Var glad att vi han med bussen hem. Bussen går alltid så sent för att det var 4 dryga killar som skulle betala och det gick inte fort alls. Skönt att komma hem. Ställde om klockan innan jag gick och la mig så att jag inte skulle sova över.

Söndag: Idag skulle jag kliva upp halv 10 för att hinna upp i tid så att jag inte skulle behöva stressa till dansen. Såklart jag stängde av klockan och vaknade kl: kvart över 11 och min dansträning började 12 så jag kastade i mig en tallrik med frostis och mjölk. Kom till dansen 2 minuter i efter att jag sprungit lite. När jag kom dit var ju inte min danspartner där. Som vanligt är han minst 5 minuter sen varje söndag..Dansade och det gick bra. Både han och jag har ju fått fart på kroppen. Jippi hoppas det kan vara så nu och att jag kan börja träna minst 3 ggr i veckan. Onsdag, Torsdag och Söndag:) Efter kursen åkte jag och micke ut till valbo och käkade lunch. Blev köttbullar på Ikea. Sen shoppade micke en massa. Jag skulle inte handla något, men kom ändå hem med en rouge och 2 penslar. Nu på kvällen somnade jag och vaknade för 3 timmar sen. Ätit lite skorpor. Gotti gott gott. Nu ligger jag här och kollar på sanningens ögonblick. SKa snart göra mig klar för sängen om jag ska orka kliva upp kvart i 6 imorgon bitti....

Imorgon ska jag bara ta det lugnt efter jobbet. SKa ta en promenad på kvällen:)

Natti natti PussPuss

Saknar......♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0